Jetlags en spierpijn - Reisverslag uit Langwarrin, Australië van Dennis en Frank - WaarBenJij.nu Jetlags en spierpijn - Reisverslag uit Langwarrin, Australië van Dennis en Frank - WaarBenJij.nu

Jetlags en spierpijn

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Frank

27 November 2014 | Australië, Langwarrin

Het avontuur is begonnen. Nu voor het echie. Het voelt als een slechte actiefilm. In de hoofdrol twee verdwaalde jongens op zoek naar spanning en glorie. De druk loopt steeds hoger op. Noem het druk om onze avonturen vast te leggen in de vorm van kleurige verhalen of simpelweg luchtdruk. Even goede

Dit verslag kan dan ook gerust een actiescene worden genoemd. Frank en ik zitten namelijk in het vliegtuig naar het verre oosten. Eerste tussenstop: Hong Kong. Uiteraard om even wat te eten. Ditmaal geen veredelde nasi, maar hot wings. En dat om 7 uur s'ochtends. Handig joh zo'n creditcard.

De reis naar China duurde zo'n tien en een half uur. Genoeg tijd om onze zonden te overdenken. Het feit dat we de gehele reis naast de enige shoalin monnik van het vliegtuig zaten is volgens ons dan ook geen toeval. Jammer genoeg had hij/zij (dit hebben wij nog niet bepaald) een abonnement op het kinderprogramma en werd er een wereldrecord tekenfilms kijken in 9 uur neergezet.

De vlucht naar Australië verliep als een waas. Hier ruilden wij de films in voor een geïmproviseerd bed. Bewapend met kussen en deken gingen wij de strijd aan met de jetlag. Terwijl wij de laatste hand aan dit verslag leggen zitten wij ontspannen aan het zwembad. De thermometer slaat vooralsnog nog maar 25 graden aan. Er staan namelijk genoeg tropische dagen in het vooruitzicht. Wij houden het nog wel even vol.

• 27 November 2014 - 15:56

Renee Bronswijk:

nou dat zwembad is wel uitdagend, maar ik mis nog een paar chickkies, hoe schrijf je deze taal.groetjes renee bronswijk.

• 27 November 2014 - 18:04

Sandra:

Nou jongens het ziet er op de foto in ieder geval heerlijk uit, en ja is wel heel bijzonder dat er een monnik naast jullie is komen zitten, ha ha. xx

• 27 November 2014 - 18:08

Rene:

Een beetje stichtelijke begeleiding onderweg is goed voor jullie, nu kijken wat jullie ermee gaan doen. Hebben jullie hem losgelaten of is hij in een hond veranderd (foto)? Veel plezier!

• 29 November 2014 - 12:24

Tim Siebers:

Lekker bezig heren, dat was de jetlag wel waard als ik het zo zie. Heeft de bbq al aangestaan?

• 30 November 2014 - 13:04

Oma Blok:

Zo jongens : de blog gelezen ! Zo blijf ook ik op de hoogte , knuffel .

• 30 November 2014 - 16:27

Jan En Wies:

Hoi frank en Dennis,
    Vanuit een regenachtig en koud kikkerland zijn we jalours op het aanblik van het zwembad en jullie verhaal.
    Al kangaroes en aboriginals gespot en hoe gaat hemt jullie Engels. Verstaan én begrijpen ze jullie?
    Zijn benieuwd naar het volgende hoofdstuk van jullie boek.

Have a nice stay!

• 30 November 2014 - 21:56

Hub En Elly:

HoiF frank en Dennis hoop dat alles goed gaat met jullie twee geniet er maar goed van en blijf van die mooie meisjes en drink je maar een op ons,hoop we hopen dat jullie veel plezier hebben en dat het weer goed blijft ,we laten nog wel van ons horen en als JULKE geboren is lagen we ons kapot.GRT HUB en ELLY

• 01 December 2014 - 12:09

Marian:

Leuk hoor blijf ik ook een beetje hier uit Spanje op de hoogte ,heel veel liefs toegewenst marian

• 03 December 2014 - 07:38

Jan :

Vakantiegangers,

Hoe voelt het aan, nu jullie één week onderweg zijn. Smaakt het naar heel véél meer of al heimwee naar het koude 'snert' weer in Nederland?

Hoe is jullie de eerste week bevallen?

• 03 December 2014 - 15:48

Sanne:

Neefje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    En geniet ervan. Proost

• 03 December 2014 - 16:51

Jan:

Frank,

Proficiat en tot face-times.

Wies en Jan

• 04 December 2014 - 17:43

Marjo:

Hoi Frank,
    Van harte proficiat met je verjaardag!
    Hopelijk heb je het goed naar je zin down under.
    Het weer is in elk geval altijd beter dan hier.
    Misschien ben ik wat aan de late kant met feliciteren want het is daar natuurlijk al veel later.
    Maar 5 december zal het nog niet zijn denk ik.
    Ook namens iedereen hier proficiat en een hele goede tijd toegewenst.
    We volgen jullie op deze site.
    Veel groetjes
    Marjo